Vassen sa ja!

Kan se det framför mig! Ett krull som sticker upp bland alla vass! - Tyst ungar och bada då! - Elton du kommer hiiiiiiiit! - Nähhhj simningen bränner iväg... Orka! - hejhej ( perfektamammaklubben är där med sina perfekta rena märkeskläderbarn) - jag har hört att det är bra för barn med omväxlande miljöer och förresten så fiskar vi kräftor! Vi vill vara i vassen! Näähee! Vilken hysteri det råder! Nu jäklar ska man träna, äta rätt och bara vara såå medveten! Ojojoj! Blir helt stressad här i soffan! Om jag börjar vara medveten nu så kanske jag kan sticka ut ett ben från vassen i sommar!
Men då krävs det hård träning! Självsvält och ett solarie! Anticellulit krämer och några kliniska ingrepp! För jag menar man kan ju inte ha kroppsstrumpan under bikinin!? Och ska man simma så kanske bröst inläggen flyter ut och iväg! - Hej hej dom där är mina lille vän! ( rycker inläggen från en fachinerad 3 åring) Ojoj nu blev det mycket här! Men påt barra! Jag är med! Nu kör vi! All in eller all out kanske man ska säga! Guu känner lusten! Det riktigt spritter i benen nu! Tänker morötter och brocoli! Vatten och kyckling! Jorååå såatte...marängswich någon?! Nä tänkte väll det! Tack och god natt! Kyss// mullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0