Tillsammans!

Ojoj! Vilken helg det blev tillslut! Älskar familje helger! När alla är i god vigör! Snälla och glada barn! Och en positivt inställd pappi! Och så klart en mammi utan PMS och med en " snygg" dag! kunde lika gärna varit helt tvärt om och total kaos! Men inte denna helg! I lördags va vi på Finspångs bad hus med familjen lind/ grubisic mycket trevligt! Men gudars så varmt när man inte badar! ( nej jag badar inte) ( någon måste ju ta hand om Eddie liksom) (kommer undan) Vi vart riktigt förvånade över våran Elton som badade och styrde hela dagen! Han är nämligen största badkrukan Ever! Så det va riktigt kul att se honom med blött hår i vattenrutchebanan! Mammas ung! Och Idag har vi varit på Flygvapenmuseet! Och de alla barnfamiljer, det kan jag rekomendera skarpt! Jätte mycket roliga saker att fixa och pilla på! Stora ytor att springa runt på och massa matsäcks bord över allt! Jätte familje anpassat! Billigt att gå in med! Och till och med pappi tyckte det va kul och intressant! Tummen upp! Himla bra! Jag tycker att det är såå himla viktigt att göra saker tillsammans! Behöver ju inte vara värsta utsvävningarna! Bara hänga, mysa, skratta, larva runt och vara just vi 4! Man laddar! Förutom när mammi har PMS då! Då blir alla sura och gyiniga,hur nu det kommersig! Men det är en annan historia! Nää mina fina, nu ska jag klia mig i huvet en stund till innan jag somnar ifrån tvätten som jag verkligen INTE orkar hänga! Tack och god natt! Och du va rädd om dig! Always love// mullan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0