Samvetet!

Samvetet! Det dåliga och det bra! Fyyyy vad jag har dåligt samvete i kväll! Jag har lovat Elton hela dagen att han och jag ska mysas ikväll! Och vad händer?? Joooo lille brollan vägrar sova och pappi är på hockey! - mamma?! - sover Eddie inte snart? - mamma ska vi gosa då? Mammmmmmmmmmaaaaaaaaa!! Snart somnar brollan Elton! Han vill visst med vara med på ett hörn och gnälla lite, vara övertrött och vara ännu mera gnällig! Visst vi tände ljus och plocka fram och styrde men vi kunde ju aldrig riktigt gosa in oss i soffan och Bolibompa oss! Sen när Eddie väl kom till ro så sov Elton i soffan med chipsskålen under armen :( nääää fyy va hemskt det kändes! Önskar jag kunde dela mig själv i fyra delar! En varsin till grabbarna en till Mane och en till hushållet! Hur gör alla mammor där ute för att räcka till?! Finns det ens mammor som gör det?! Jag vill inte plågas mer av mitt dåliga samvete! Imorgon ska Elton inte få vänta en enda gång! Ska flyga upp ur sängen i morgonbitti kl 5 och göra frukost och leka affär! Leka med bilar och polis! Ah så får det bli! Så får Eddie hänga på bäst han vill! Eddie är ju iof glad bara han får vara där Elton är såå det kanske blir bra! *snyftarlite* Och jag som vill ha flera barn?! Hur tusan tänker jag då? Jaa du jag säger då det! För varje dag som går i mitt liv så förundras jag av min fantastiska mamma! Hon hade ju tre små! Men jag saknade aldrig henne! Vi va ju alltid tillsammans! Jaja nu får jag väll krypa upp i soffan själv, som oftast brukar vara ett privilegium! Men INTE i kväll! Va rädda om er! Always love// mullan Ps. Jag Tänker äta chips d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0