Måste bara åh....

Sååå himlans gooooo! Jag dör :) så tjock och glad! Unge jag vill bara äta upp dig och lukta ihjälmig på dig! Elton får man liksom hålla fast nu förtiden! Om man lyckas lura till sig en kram virvlar han in i famnen och försvinner lika snabbt bort i en liten krullig tornadooooo! Antar att det är så 4 åringar gör :) Eddie kan ju liksom inte smita bort från mina pussar och kramar ännu... Mouahahaa! Känner att det är en mysig kväll i kväll! Känns som det kanske är fredagsmys redan ikväll :) chips och dip, godis och glass! I en perfekt värld! Utan maximagar och gäddhäng! Jag får väll ta en morot, ett härligt äpple och ett mumsigt glas med vatten...åh så gott *jaadådetgårsåbraaaaaa* konstigt det där att när man bestämmer sig för att inte äta massa dumheter, ja då finns det helt plötsligt över allt! Hela huset är fullt av sötsaker och myssugnafamiljemedlemmar! Jahaja! Nu ska ja snuffa och sniffa bäbis! Och försöka fång en liten vind! God kväll mina vänner och va rädd om dig! Always love// mullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0