Kaffe dag!

En himlans mys dag har det varit! Min kära ulli och hennes fjuntuss vilja ( min framtidasvärdotter) har varit här! Vi har matat och busat och gnällt och dreglat och kräkts! Det är sååå skönt att hänga med människor som man kan va sig själv med! Tjock, nyttig och glaaaa! Bitter och karismatisk! Viktigt med nära relationer! Sen hämtade jag Elton och så fortsatte vi på en promenad! Jag råkade dock köra över Eltons fot på vägen så han va en gnäll Pelle i stort sätt hela promenaden! - mamma du är så knepig tycker jag! - vaddå knepig?! - jaaah ganska dum och så... Mest mot barn! Sen kom en sådandär Lotta på bråkmakaregatan tystnad! Och jag ville bara dööö av garv! Min finfina unge! Jag älskar dom sååå det gör ont i bland! Nu ikväll har vi legat hela familjen i sängen och dragit massa fraser från olika filmer! Det är så himlans roligt! Älskart! Elton är en teater apa! Eddie med! Fast han är så liten och gnällungeperiod :) En himla bra dag! Nu mina fina ska jag somna på soffan innan jag hinner äta massa konstiga saker! Värmefilten på femman barra! God natt och snälla va rädda om er kyss// mullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0