Im back ;)

Känner att det är dax igen! Det händer så mycket roligt i mitt liv och jag känner inspiration! Så nu mina vänner är jag tillbax :) Med två små troll och massa självdistans! Vi får väll se hur länge det håller denna gången!                                Idag har vi bara slappat! Tog en lång promenad i morse, men sen har vi bara hängt i sägen hela eftermiddagen! Hade värsta planerna på städning när elton va på dagis men näääää orka inte hetsStäda när Eddie sover! Guuuu allt ska gå så fort hela tiden! Springer runt i huset och fixar och donar hela dagarn! Men inte idag! Kaffe, efter tio och tåätande bebis fick det bli istället! Skööönt! Kanske blir en kvällspromenad i alla fall! Vad gör man inte för valkarna liksom, herre gud! Att det ska vara så svårt! Är så trött på min icamaximage nu att jag kräääääks :) ( icamaximage är när man har mage både under och över byxlinningen) så en sväng med vagnen till kan ju inte skada! "provade " faktiskt ett par av mina gamla jeans igår..eller provade är väll synd att säga, fick upp dom till vaderna?! Kanske inte va mina?! Kanske va någon jätte smal och undernärd människa som glömt dom i min garderob?!  Jaa du jag säger då det... Men han är värd vart enda kilo jag gick upp, min fina lilla eddieponken! Nää nu ska jag äta en morot eller nått annat härligt!                           God kväll och va rädd om dig Alway love// mullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0