Änglar.. Visst finns dom!

Dåligt uppdaterat! Milt sagt! Men skit i det.. Det jag vill ha sagt nu så här innan jag sommar är att Jag tror att man har en ängel vid sin sida! Dag som natt! En länk till himlen på nått vis! Hon/ han skyddar dig genom livets alla prövningar! Och vakar över dig! Det känns tryggt på nått vis! Mina barn har en varsin ängel, Mane har en, min Adolfsson familj har sina och min fagerdahl familj har sina! Mina vänner har nog alla en varsin ängel! Nu ska jag berätta en sak som hände när Elton va 3 år och vi nyss flyttat till huset! Elton leker i sitt rum och jag ligger på sängen och vilar lite! Jag hör hur han pillar och fixar i vanlig ordning på sitt rum!  Helt plötsligt ser jag en stor röd cirkel på väggen! Då tänker jag naturligt vis att shit nu ser jag saker med! Jag Tittar därför bort... Sen tittar jag på väggen igen! Den röda cirkeln är kvar! Nu starkare...en "innre röst" säger till mig Gå upp Elton Elton.. Gå upp skynda dig! Jag flyger upp ur sängen! Och roppar på Elton! Jag möts av att min 3 åriga son står i fönstret på över våningen och försöker nå fönster som han öppnat..det handlade om sekunder! Han ramlade inte ut och ner! Han hoppade in i min famn! Jag tackar Gud för den dagen! Och jag tackar Gud för den röda cirkeln på väggen! Och jag tackar Gud för skydds änglarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0