Tveklöst..

Tveklöst undantagstillstånd..Råder!



Här sitter jag som en hamster..
När jag lika gärna kunde sjunga sista låten på turnen..
Aja..vem bryr sig!
Det är endå ganska mysigt här hemma..med tandvärk!

Måste nog få penicilin imorgon..annars kanske hela jag svullnar upp och blir en hamster boll..Ah!
Tack madde för ditt stöööd..hahahaha! Fatface..joo jag tackar! Lite kul va det ;)
Fattar inte att jag inte kan säga nått förens det slår tillbaka på mig själv..
Förra veckan va det stina som hade tandvärk..och då va jag ju bara tvungen att säga

-hahah stina tänk om kinden svullnar upp så du ser ut som lina i lönneberga!
Och då är det mitt badcarma som sätter in..Jämt!
öööhh..hon är kaxig..ge henne vad hon tål!

Jag har iof en förmåga att vara lite kaxig för mig själv.. Men tro mig, är inte alltid lika tuff när man väl står där!
spelar ingen roll vad det gäller..
det blir liksom lite Upps..av allting!

Ibland Gillar jag Upps..*finiss*

Annars då..?? Joo vars jag finns...och det känns ganska bra!
Övergången mellan sommar och höst brukar kännas ganska tuff..som att huvet måste ställa in sig på att ööööuu..nu blir allt lite mörkare och lite jobbigare..
Allt blir liksom lite mer..kännslosamt!
För mig i alla fall..
Jag vet inte men iblans så skulle jag verkligen bara vilja vara den där blåsta bruden som inte ens fattar när saker är bra och när saker är dåliga..
Tror inte att hon analyserar sönder saker i små delar och grubblar på resterna.. och Pratar om orsaker och saker som bara Vissa människor fattar.. Utan bara är blåst,glad och tacksam..(kåt,glad och tacksam! ogifta par..Underbar film)
Men vad vet jag..säg det!


Kära ni där ute..va rädda om er!
Jag menar det!


Always// Me ;)




Dagens hemlis...Över och underläge...
Dagens sanning.. undantagstillstånd råder..underläge *like it*





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gumman jag gillar ju dig! Fast du är fatface :) hihihi...Lider faktiskt med dig hjärtat :(

2009-09-08 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0