TandVÄRK!

Ligger här på soffan i min ensamhet! Sägen är inte ett dugg skön längre! Får nästan lite panik av att ligga i den! Jag har vänt och vridgit mig i flera timmar nu! TandVÄRK är verkligen igen höjdare! Känns som jag håller på att föda barn, fast i munnen! Måste nog gå till tandläkaren i alla fall, även fast jag bestämt mig för att det skulle gå över av sig självt! Förlåt men det är ju så otrevligt dyrt att dra ut tänder! 1500 för någont dom tar bort, det är ju inte så att man får en tand! Själva ingreppet skiter jag i, bara ligga där och gapa! Men gu när man ska gå där ifrån och måste betala! Fy vilka snygga skor jag kunde köpa för 1500! Nä får nog härda ett tag till! ELLER INTE! Och snart ska man gå upp, härligt! Lite lagom svullen om kinden! Grrr! Always/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0