Sträng..

Förgrömmade unge! Elton har spelat sönder min gitarr! Strängarna står åt alla håll! Kännde verkligen för att spela lite nu ikväll men nä då! Jag hörde igår att han satt och "spela" i sitt rum men inte tusan trodde jag att han skulle vandalisera söder gitarren! Ja ja, det ska va bra för barn att ha instrument tillgängliga hemma har jag hört! Ibland blir mammor trötta, då vill dom gärna ha en avlastnings lägenhet i rom! Där dom kan vila upp sig och bra ha det bra! Sen när mammorna känner sig ut vilade kommer de tillbaks och bakas bullar igen! Jag är trött och har hjärtklappning! Ska man söka för det eller är det livet? Kan va penicillinet med, vem vet..? Hmm... Nä ni ungdomar.. Va rädda om er! Idag är alla sanningar mina! AlwayS/ Me Ps mammorna älskar sina barn gränslöst fast att dom flyr till Rom ibland ds

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så sant som de va sagt Hanna ;)

Kram

2009-09-11 @ 08:24:24
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

haha bästa Hanna! Man får fly till Rom & vila upp sig!! Vi kan fly tillsammans ;) hihi!



Å så vill ja bara säga att ja tycker om dig min kära vän! tack för att du finns! massa kärlek & pussar till dig!!

2009-09-12 @ 10:45:21
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0