Sååå ja..

Helgen är över..
Flängt runt en hel del..
Slipper man tänka så mycket på allt..

Har till och med hunit vara i studion..dock en putte stund, men alltid nått :)

Här kommer bilder...
Det är bra med bilder..:)
Speciellt på små Grodungar som Elton :)

Kärlek..






Vi va ute på en långpromenad och då passade jag på att fotta pojken medans han satt fast spänd i vagnen..
Då kunde han i alla fall inte sringa fram och "kladda" på linsen..:)

Always love// Hanna Therese Adolfson..

Dagenssanning.. Lugn..


p.s Jag har kommit åt någon skummmmm knapp på datan,allt är ju dyng stort.. så näj jag har inte Koll d.s





Kommentarer
Postat av: Carro

Värdlens finaste elton så himla söt han är då!!

Lik mor sin! Pusspuss

2009-09-22 @ 16:57:21
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: mottefia!

Grattis min fina syster:) Sätt i batterier i din hemtelefon så ja kan ringa och sjunga för dig <3

2009-09-22 @ 17:49:48
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har Hanna. Världens sötaste gullunge har du också. Det är kul att jobba med dig, du är söt galen och rolig och på lörda ska vi supa :)

2009-09-24 @ 16:01:47
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0