gyne..

-Mamma Gyne..
-Näj Elton du ska inte gå ner från sängen, vi ska sova nu..*lagombestämd*
Han tittar mig djup in i ögonen och säger..

-Mamma gyne..*blundar och nickar instämmande*
Sedan ålar han ner sin lilla kropp från sängen och knubbar ut i köket..

Kvar ligger en lagom pigg mor som just misslyckats med sin barn uppfostran..
Med en djup suck går även hon ut i köket..

Mammor är ibland trötta men otroligt lyckliga djur..
110% hela dagen.. Och när kl är 7 vill alla mammor bara vara lite ifred innan dom själva deckar framför tv:n
Kanske hinna måla dom stackars små tånaglarna eller skriva någon sjukt bra låttext..
Men nää dåå..

-Gyne!

Elton är världens bästa kille..Men ibland så har han en tendens att bli så hiiiiiimmlllaaa pigg när vi ska sova! Vet inte varför..?? Kan ju inte direkt vara trotts.. eller joo lite kanske..För han brukar ställa sig upp i sängen och vänta på att jag ska slita ner honom :) typ 100 gånger! Det är jätte kul!

Tror det är dax att spetza min Elton uppfostran lite..Annars kanske han blir en vildbatting när han blir stor..
-Mamma jaleha penga..
-Nää Lillasnuttegurkan mamma ha inga pengar..
-Mamma JALEHA penga..*finningförortstonåring*

Nää guu så hemskt..
Måste flytta ut på landet..köpa massa djur och låta barnen gå i söndagsskola..Ahh eller nått!


  Idag har vi varit hos farbror doktorn..
Först fick vi vänta i  en och en halv timme innan det va våran tur..Sedan stammade farbror doktorn så mycket att jag bara ville krivera!
Ärligt talat det va faktiskt jobbigt, jag hade tusen frågor men kännde att..Nää stackarn vi får ju sitta här tills i morgon om jag ska börja fråga en massa frågor om virus och de..skit samma!
vvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrus hos bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaarn!
Nää..!

Annars på Topp..eller nått!

Va rädda om er!
Always love// Hânna (drog på en fjong över a..barra)







Dagens sanning..Let´s have some fun this beat is sick, i want to take a ride on your disco stick!
Dagens osaning..Ärligt talat med handen på hjärtat! Hur gör man??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0