Bira bira..

Jösses..

Jag och Elle va och handla..På citygross..
Han sköter sig som vanlig ganska bra.. Hälsar på alla och skriker helt lyckligt när vi är vid chipsen..
Och gråter helt förtvivlat när hanns stakars slitna mor förklarar att man inte kan öppna chipspåsen i affären, utan måste vänta tills mamma har betalat..
Han blir även helt galen när man måste ta chipspåsen ifrån honom för att lägga den på bandet..för att just kunna betala..den halv uppäta påsen! ( Det är fredag och man får äta chips då..det är en liten påse) (ja jag va stressad,varm och trött)

Som att det inte va nog att det va proppat med folk och att Elton va törstig..
Så skriker han mitt i allt..

-Bira bira bira..bess bess bess..
 
Alla finna småbarns familjer vänder sig om.. Alla stackars pennsionerer ser ljuset i tunneln,det kommer någon slags hajjjen liknande bakrunds musik, allt stannar upp och där står jag och undrar va tusan han har fått det ifrån?
- Jag försöker med en räddning..
-Bira?? Jahaa du vill att mamma ska bära dig? Snart lilla hjärtat..( med min bästa mamma röst, så att folk ska förstå att det va falskt alarm)
-Mamma gumma, Bira bira bira bess bess bess..

Jag packar ihop maten så fort jag kan och försvinner som en avlöning...Bort ifrån citygross..Med min ett och etthalvt år gammla hulligan till son..
Han är bäst.. Jag garva så jag tappa luften i bilen när vi åkte hem..Elle med :)
Det måste va dagis..:P


Nu ska jag göra ett tappert försök att sova.. Och inte tänka..nää Bara sova..

Ni, snälla va rädda om er.. :)
Always love // Hanna


p.s Det är väll jag som har hållt på och töntat mig med elton och så har han bara råkat snappa upp några himla ord..inte så märkvärdigt..Imorgon tar vi Gud som haver..Det ni citygross D.s


Dagens..Jag har en livlig fantasi..Det är en gåva ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah så jäkla skön unge :) kan inte jag få honom ;)

pussss

2009-10-01 @ 19:19:23
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0