95 grader..Ylle?

God kväll i stugorna..

Här hemma råder Äntligen sovläge för Elton the man..
Han har varit ganska tydlig hela kvällen med att Det inte är dax att sova..
Nää det finns ju så ortoligt mycket saker man måste fixa med innan det är dax!
Hjälpa mamma så mycket man bara kan kväll..

Ikväll har min kära son så snällt hjälpt mig med det vardagliga stöket..
Han har pillat på tvättmaskinen så alla vita kläder tvättades i 95 grader ylle..utan centrifugering!
Han har även vridit om knapparna till disk maskinen så att disken fick tre extra timmars sköljning..Och på nått konstigt sätt där i mellan lyckats stänga av vattnet..
Gömmt sina nappar i skorna och lekt med min macara som jag råkade lägga ifrån mig någon stans i Elton höjjd..
Tack min son.. Du vet då hur du ska göra för att terra din mor till vansinne :)
Nää vet nån va så illa är det inte... Han va kals mysig hela tiden så det gjorde liksom inte så mycket att han hade en massa hyss för sig... Bara lite segt med macaran, den va ju ny! (klart jag är bitter)

Frågade Om det inte möjligtvis va så att han va lite sugen på välling och hade lust att sovamysa lite..men
-Eee mammis *skakar på sitt lilla krulliga huve bestämmt och fortsätter färglägga väggen i stiletto black by loreall*


Min lilla krullbulle *kär*..Han ser ut som en vit svart..OM ni förstår :)


Annars då.. Joo tackar det suger! Nää då..Inte! Men ibland blir man bara så trött på sig själv..
Hanna för helvete ge upp.. vet inte kanske bara är jag som känner så?
Vad vet jag.. skyller ialla fall på hösten och grubblar fram en orsak.. Orsaker till saker är nämligen bra. Då har man en anledning till varför man gör och tänker vissa saker..



Nae..nu då? Jaa vad ska jag säga..en kvälls macka eller två?
Va rädd om er där ute.. Jag menar det verkligen! 


Always Love// Hanna Theres Adolfson..







Dagens.. Utsikt..utan insikt..Ok?







 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0