Hakbitaren..

God afton i stugerna..

Nu vet jag hur lejon honorna känner sig när dom förbrilt kämpar för att skydda sina "barn" ...
Min tolerans nivå är väldigt lång.. det tar ett bra tag innan jag blir arg/irriterad..
Förutom när det gäller Elton..Är han Ledsen Tänder jag på två röda.. 



Jag skulle i vanlig ordning hämta Elton Valentine från sitt dagis..
När vi har pussats och kramats en stund så ser jag att han har ett stort rött märke på hakan..
-Men gud har Elton rammlat??
-Ja visst ja, nää han fick sig en känga i dag när han och en annan kille lekte med samma traktor..
En känga..???
(Jag känner hur pulsen stiger och hela min kropp vill bara springa in bland alla ungar och slå ner den lille jääääää.. som bet Elton i hakan! )

-Jaha..men oj då..va han mycket ledsen?? *spelar lugn och sannsad*
-Joo, men det gick ju över snabbt..
-Mmm..det är ju klart, det är ju en ganska normalt med käftsmällar på dagis..det är inte så att du har nr till den elakaungensombeteltoni hakans mamma?
Tänkte att jag skulle byta några ord med henne...*lugn och fin*
Eller ah..typ bränna ner derashus eller nått..

Jag vet att jag överreagerar men endå.. Kan riktigt se det framförmig.. Elton är inte killen som drämmer tillbaka, nää han går iväg och gråter för sig själv! Och luktar på sina blommor..(Jaa jag vet att alla mammor tror att deras barn är småljus)
Nää jag måste lära honom allt jag kan..som balooo ungefär!
Så ska hakbitaren få se på en riktig nedläggning..

MMmmm..så får det bli!  

Imorgon är det redan fredag.. Fattar inte vart veckorna tar vägen..
Nästan otäckt juh..

Men ni va rädda om er..
Jag menar det verkligen :)


Alltid med kärlek// Hanna

Dagens sanning : Hej du ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0