Ögon..

Ögonen är själens spegel..
Dom berättar hur saker och ting ligger till..
På gott och ont..

Ögon talar liksom klar språk.. Ganska häftigt!
Kanske bara är jag som tänker på sådant.. Men jag gillar ögon!
Hähähäh..va sjukt det låter.. Alltså dom ska ju helst ha en ägare..
annars blir det lite skumt!

Mmmm..Busiga,finuliga ögon ska det va..:)
Ärliga och starka..
svaga och kännsliga..
Lyckliga och talande..



Jag tänker nog för mycket på sånt som kanske inte har någon betydelse..
Och lägger dumheter på minnet..
Eller ah allt är ju rellativt.. Dumhet för mig, brahet för dig?
Tänk om jag kunde lägga all energi på att gå en stavningskurs..
Skulle bli en jävel på rättstavning...
Men vem faan vill va det?
Ahh..

Ni Snälla..va rädda om er!
Always Love// Hanna



Dagens.. En drömmare är alltid en drömmare..Men jag är inte den enda! / Jonh Lennon..




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0