Jaha`?

Heeeej :)

Jag vet, dåligt men jag ska bli bättre :) Kanske inte i dag men så småningom :)

Idag har jag varit så himla trött.
Känndes som ögonen hängde nere vid knäna sista timmarna på jobbet.. Fick liksom kisa för att kunna konsentrera mig! Plus att allt blir så himlans fnittrigt.. Allt blir så roligt.. när man är överkomligt trött!
Men sover jag inte ordentligt i natt så finns det risk att jag blir helt down i morgon..
Det är verkligen viktigt med sömn.. För mig i alla fall!
Sover jag dåligt en längre period så blir jag inte så himla rolig att ha med att göra.. nää!
Jag har vanligtvis en väldigt lång tollerans nivå vad det gäller saker och ting.. Det tar ett  bra tag innan jag bryr mig.. fast inte när jag sovit dåligt..  Stakars Elton ikväll..

-Elton va sa mamma..STÄNG INTE Diskmaskinen, jag ska plocka in!
(Elton stänger, allt vad han har till på köpet)
-Bang, mammagumma..(stoltbebis)

-Elton, mamma får psykbryt..lek med tvättmaskinen i stället.. ( tröttmor)
Då tassar han iväg.. Och leker med tvättmasinen..? Har aldrig hänt förut..
Hela min kropp fylls med "nää hur kunde jag" kännslor..
Så jag går efter och lyfter upp honom och förklarar utförligt att Mammor har sina dagar här i livet..
Och att Elton visst får banga..med diskmaskinen när mamma är färdig!
Då klappa han mig på kinden och sa..

-mamma Hägg..
-nää elton mamma har inte skägg..



Sen ålade han sig ner och knubba bort till diskmaskinen igen..
-Bang mammis..(slårigenallltvadhankan)

Skit i disken..vem bryr sig? Den står ju kvar..:)



Nää ni ungdommar..
Nu ska jag nog ta och lägga mig..så jag sover ifatt lite! Eller nått..
Va rädda om er,fånga ögonblicket och stunden..


Always Love// Hanna




Dagens... (himmlar)



Kommentarer
Postat av: Beccis

Ohh va lycklig jag blir när du skriver om din och Eltons dagar. Han är så himla rolig ju. Jag förstår att du är världens lyckligaste som har honom. Är så glad för din skull.

Ses imorn fina Hanna

Puss & Kram

2009-10-08 @ 21:53:58
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0