Fiffi..

-Mamma Cicci..*läspar*
-Ahh..men Elton vart är fiffi då?
Ska vi roppa på henne?
-jaaaah..

-Ciccccii..!!!!!!!!!!!! så spinger vi in i sovrummet så fort vi kan, för vi vet att hon ligger där i sängen och bara är såååå himlans gooosig!
Och hon luktar så otroligt gott..Snuffigt,gosigt och sovigt! (Snuffig är en väldigt bra lukt, inte alla som har förmågan att förstå sig på snuff men det är så himmlans Gott! Lite bäbiskroppmysgosigt)
Fiffi är nämligen Elton jätte stora rosa snuttefilt!
Min gammla flamma..Kan man säga!
 Men nu har Elton vänligen men bestämmt tagit den till sin!
Inte mej imot men förut kunde vi ju dela på henne, ha en bit var! Men Inte nu längre..
-Nej nej mammagumma..intedina!
Och så snor han åt sig hela fiffi..
-Amen Elton man måste dela med sig vet du..
-äh mamma inte dina..
Och så gosar han och luktar på henne allt va han kan..
-Förgrymmade unge..

Jaja vad gör man inte för sitt Hjärta!
Allt, allt allt..till och med ger dom sin egnaste egna snuttefilt..

Förövrigt så vart jag upp pussad av honom när jag hämtan på dagis..
Elton la sina små knubbiga händer om mina kinder och så fick jag typ trettio tusen pussar..*LYCKA*
Han kan om han vill min son..
Snart dax att köpa det där hagelgeväret ;)




Annars mår jag nog ganska lycklig..Har saker som tynger mig.. Men som jag vet att bara jag kan ta tag i..
Men jag är endå lugn..Och  possitivt inställd till livet och framtiden!
Man måste försöka fånga studer, ögonblick och guld här livet..
Smått som stort..

Nii Snälla va rädda om er..


Always love// Hanna


Bus efter dagis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0