Vår trött het..

Jaa det kan man verkligen säga..
Jag Är verkligen ingen vår och sommar människa.. Kan inte rå för det men så är det!
Visst det är kalas härligt med sommarkvällar när solen gassar på väg ner.. Men mer än så är det inte!
Låter som värsta deprimerade kossan.. I Know!
Men det kanske vänder..


Igår va vi på busfabriken med Tilla,patte och lilla tuvis.. Shiiiit säger jag bara.. Jag ville bara tränga mig före alla barn och hoppa stutsmatta och kasta mig i bollhavet.. Så jädrans kul!
Men Elton är kanske lite fööör liten för att vara bland alla stora barn.. Får vänta några år, sen jävlar!
Vi hade en kals dag.. Elton uppskattade verkligen det..
Han klättrade och kröp runt som aldrig för.. Dit skall vi åka flera gånger...
Kvällen avslutade jag och tilla med två flaskor vin och ost brika.. Åhh såå mysit!
Tack för en härlig dag/kväll :)

Nu skall jag och Elle åka till smedby och gunga med mormor..Sen blir det spagetti och köttfärsås..(tröttna då)
Va rädda om mer mina vänner..*PUSSAR PÅ*

ALWAYS LOVE // HANNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va sööta ni e..När ska vi dricka vin då???

Pusss Toka....

2009-03-24 @ 07:15:28
Postat av: hanna

Åhhh..hej du toooka..:) Kanske på frdag?? Ta med ungen och gubben så ska vi supa tet...kan ni då?

2009-03-24 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0