ULLLAAAAA...

Det är sant..
Tilla hämtar mig kl 3.00 i morgon så ska vi till Alla kvinnors shoping näste.. Den som vill får hänga på :) Just calll me ba..
Vi ska sjunga i bilen,fika på vägen och ta den där "det är vi värda ciggen" vid vägkanten..
Ulla Red..her aj kom..

Imorse va jag en dålig mamma.. Jag försökte tvångs söva Elton för att jag själv va så trött..
Men han fatta ju inte att jag va skit arg.. Jag sjöng blinka lilla stjärna jävel med den elakaste rösten jag har.. Och då skratta Elton så kan fick hicka..
Sen va jag så purken att jag bara satte ner  honom på golvet och gick. Min aviskt va att han skulle bli lite ledsen och krypa efter.. Och då bli jätte mysig och trött.
MEN IKE.. Han sket fulstänndigt i att jag bara gick.. Nu fick han ju ett gyllene tillfälle att riva ner våran nya sängbordslampa som han spanat in och pratat om hela morgonen.. Jösses..
Och jag vill ha typ 5 barn..
Ibland så blir Mammaor bara sådär trötta och purkna som bara mammor kan bli..
Man tycker liksom lite synd om sig själv..
-Faaan jag får ju tamejfiiffaann aldrig sova..
Men sen går det över..När man ser att ungen äter räkost i tub..SJÄLV :)  Härligt komiskt,Tajkon! Det gillar jag..
Och en sak ska ni veta..att det gör väldigt ont när Mammor försöker skrubba bort torkat snor runt näsan.  Det är väll en världslig sak.. Och det finns tvättmaskin!

Nu sticker vi till skogs och fikar..

Always// Tajkonmullet..och troll ungen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiit vilken söt bild! han är ju helt sjukt gullig den där Eltoneeé :) Hat så kul i Ullared o shoppa lungt :) Massa kärlek!

2009-03-26 @ 16:54:40
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0