Jobb...

Gud mårning alla..
Sitter här framför datan och tänker på livet.. Håret står åt alla håll och jag har färsk yoghur på tröjan! Härligt..En svag os av bäjbipuu svichar förbi ibland.. Elton leker i sin värld..Och gör sina morrgon behov! Ingen ide att störa..då får man byta typ 12 gånger till..

Igår va jag på jobb sökar runda.. Gick ganska bra! Det skall nog lösa sig ska ni se..*Intalarsig*
Helt plötsligt va jag innne på Micro bildelar..
Jag kunde liksom inte vända i dörren för killarna i kassan hade redan sätt mig..med  arbetsansökan i högsta hugg..
-Hej hej..*guu vad gör ja* Tänkte söka lite jobb här..Erfarenrallybrud*
-Jahja..trevligt trevligt.. ( Han tänkte nog, ehh..lilla stummpan nu har du väll endå gått lite fel.. leksaksbutiken ligger bredvid)

Skall faktiskt på en intervju i morgon.. Är det meningen att jag skall få det jobbet så visar det sig snart!
Jag vill ju nog bli barnmorska i framtiden.. men måste bara tjäna lite flis först!

I torsdags föresten så sjöng ja lite in the studio.. Skit kul kan jag säga! Tro verkligen stenhårt på den låten.. Hoppas ni får höra den snart!

Always Love// Mullan


Kommentarer
Postat av: Carruu

Hallå Hanni :)

Hoppas du mår bra? Hoppas det går bra på intervjun, det tror ja säkert ;) Måste ses snart jue, länge sen! Nästa helg kanske? tat lungt stumpan! Pusspuss

2009-03-07 @ 12:18:32
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0