Försnusad..

Var hälsad du trogne och otrogne läsare..

Sitter här med en snus under läppen och har åter igen bestämmt mig för att jag skall sluta..
Hur jävla dum får man vara egentligen?
Varför började jag igen?
När jag hållt upp typ ett år?
Varför skall just jag snusa och få gula tänder, en skrumpen lever och bonläppslook?
Jag vill inte mer..MEN min familj och mina vänner lider så då jag inte stoppat in en prill under läppen..
Jag blir ett odjur...dock med ironinshumor.. men det är inte kul!
Jag blir helt svettig,arg,galen,elakskrattig och dum.. Mina italienar gener visar sig tydligt! För övrigt så tycker jag att det är
sjukt sexigt när Andreas snusar..*ÅÅÅHHH*  Men jag har ju inte riktigt den näsan som passar med snus.. Värsta långa!
Men jag vet inte.. skall jag dö med en prill under läppen eller vad är det frågan om..??
Den som säger att det är svårare att sluta röka kan fölåt mig ta sig.. För det är skit lätt att sluta röka..OCH INTE BÖRJA IGEN!
Jaja får väll göra ett nytt försök imorgon..

Idag skall jag och min lill prins hälsa på Tilde och bente.. Sen skall vi hänga whit the mormor and the katte.. Schhyst!

En blid från den gammla snusfria tiden..I ett badrum i hageby!

Always// Snus(k)mullan

Ahh..Joo en sak till..Brudar är det inte sjukt sexigt när ens kille svänger med en hand..typ rullar ratten sådär manligt.. Jooo det är det! Andreas kan..han vet ni :)
( vad är det med mig)


Kommentarer
Postat av: Lita

Shit pomfritt va lik du är Marianne på bilden från Hageby =) Saknar er! Jag kommer nog hem på torsdag och stannar över helgen. Har du tid att ses? Jag ringer dig! Putt putt!

2009-03-09 @ 16:35:30
Postat av: Hanna

Guu vilken komplimang..eller nått! Klart vi har tid att ses.. Fredag kanske? Call me rosmarie..så hänger vi gäng..PUSS!

2009-03-09 @ 21:20:28
Postat av: thess

hej gumman tack för tanken, det värmer.

Än är det inte 100% att det hänt något, på måndag ska det testas igen, håller tummarna för att det bara va en "falsk" blödning.

Hoppas allt är bra med er annars?? pusspuss.

2009-03-14 @ 22:54:06
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0