En sak till..

Joo..eftersom att jag har gått och blivit Krull lös såhär på Äldre dagar..så tänkte jag klippa håret svinkort på sidorna med lång lugg och lite hockey inslag..Typ Brud moikaaaan..Fast lite mera rockigit då..
Vad tror ni om det..??? Nej jag skämmtar inte..
Andreas sa 
-I Helvete heller.. Jag tog det som ett JA..Gu så snyggt!

Och sedan lägga i lite typ gröna slingor?? Eller kanske blå?? Nää vars skojja..

Vi får se vad det blir...Om det blir någon klippning..hinner väll ändra mig!

Saknar mina krullar...*SUCK*

Always// Mullan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söt du är min vän :)

2009-03-24 @ 07:18:01
Postat av: Hanna

Tack så mycket..är du en hemlig beundare? Eller är det tillA eller kanske hilda? elller..hmmmm.. PUSS

2009-03-24 @ 09:14:51
Postat av: Anonym

Nej, det är tooooka igen hihihi

2009-03-24 @ 11:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0