Utmanad..

Regler;
-gå in i mappen "mina bilder"
-gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-släng upp bilden på mappen och skriv något om den
-utmana sex andra personer och länka till dem.

Tack..carro ;)
Lite lagom flottig och stressad mamma..med en Em kille på armen :)







Nu skall Jag, Elton och Motej Fia, motej taja och mojmoj åka till ikea..
Skall bli en intressant upplevelse.. Är lite rädd  för Andreas har skrämt upp mig och sagt att när man kommer över 4000 varv på bilen så är det som att trycka på en knapp..
-Älskling..bilen sticker iväg då..så va berädd!
-Jahaa..amee jag skiter i att köra om..ligger någon och möljer i 90 så ligger jag 90meter bakom..Och möljer i 80 då!

Gode gud va med oss :)

Här kommer en rolig bild till när det va VM 92..eller  när det va..


Obs..Bäjbin på bilden är inte min..den är Sandras! Min Bäjbi skulle födas på bäjbin på bildens 2års dag..Cooooolt va!
Tänk va lycklig jag hade varit om jag vetat de..:)

Always Love// Mullet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kompis!! När ska vi ses???

Kram Jenny

2009-02-16 @ 10:57:38
Postat av: Anonym

Hihi.. Bra att du börjat blogga igen Hanni :)

Kommer du till Sandra på lördag? Saknar dej! Pusspuss

2009-02-17 @ 09:55:32
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Hellooo :)

Klart jag kommer..:) Saknar ju dig med min lillla sockertopp..:)

2009-02-18 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0