Parkera..

Jaha ja..då har vi haft 1års kalas i dagarna 7 då.. mycket tårta blev det :) Himlans kul..
Men svårt att komma på hur man skall garnera tårtorna.. Inte det lättaste kan jag säga! Det blir bra sen när eller själv kan säga vad han vill ha på tårtan..typ kalaspuffar eller prickigkorv :)
Han Har fått så mycket fina saker så det är inte klokt..vet bara inte vart vi skall göra av allt..:) Måste nog flytta snart!

Jaha ja..då har man tagit körkort! Då börjar nästa utmaning..Jobbsökandet.. Vet ju inte om mitt jobb finns kvar när jag skall tillbaka så det är bäst att var på den säkra sidan juh!
Eller man kanske skall börja plugga? Till...ehhh jaaa? Läkare kanske..finns ju här i stan med..*SOM OM LIKSOM*

Nää nu skall vi åka och tvätt bilet..sen blir det mera tårta :)
Och en sak till..ENDA anledningen till att jag ställer mig längst bort på parkeringen när jag ska handla är att jag inte vill ha dörr uppslag på bilen.. *eller inte*

Va rädda om er..
ALWAYS LOVE// Rälly Mull...


Det blir LITE kladd här hemma.. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

elton är godis!

2009-02-20 @ 17:29:32
URL: http://sopiaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0