Tankspridd..

Guuudd..Jag blir verkligen bara mer och mer lik min mamma.
 Nu är det iochförsig så att jag avgudar min mor men vissa av hennes sidor lovade jag mig själv att inte ärva..

1. Bli jätte arg när blodsockret sjungker på två röda och låta det gå ut över den stackars nya expiditen på ica..
  ( för att sedan efter att ha ätit något gå tillbaks och be så mycket om ursäkt)
2. Låssas lyssna på vad folk säger..och säga Mmmm..aahhh..näää..jassåå..för att sedan mitt i en mening börja prata om nått annat..
 ( hon vill verkligen lyssna men har hela huvet fyllt med massa andra vitigasaker)
3. Rabbla upp allas namn hon känner innan hon träffar rätt.. -Sara,sofia,doris, luna...HANNA!
4. Prata i högtalartelefon och höjja rösten när hon inte hör vad man säger som om det är jag som inte hör vad hon säger så att man blir döv!
5. vara jätte stressad och svettig på julafton..
6. Och sisst men inte minst.. Takspridd till tusen! 

Jag har blivit så tankspridd.. Glömmer saker,tänker så det knackar samtidigt som jag försöker genomföra något.. och så blir det pankaka av alla tillslut.. Fast det märker jag ju inte förens jag hittar typ Elton i kylskåpet eller mobilen bland schampoflaskorna.. Skumt!
Det är nu det börjar..åldrandet!
(ovanstående info är oviktig,men viktig för att få någon slags balans)

Jaha ja.. Annars är det bra!
Imorgon ska jag jobba lite..Det är ju himlans kals men det som kanske inte är så bra är att jag just nu tvättar alla mina Arbetskläder.. som att dom kommer torka då? Näää.. Och jag blir så cranky när kläderna är fuktiga, det blir liksom så huttrigt!
Men men..det är en världslig sak, få helt enkelt köra en wett t-shirt i morgon!

Mina ni.. Va rädda om er!
Always// Hanna


Bäbis Elle på sjön..Väldigt gammal bild! Men himla söt! Han ser ut som en liten farbro..:) *Goos*


Gammal bild på majsen...Hon drar på en tuppkam!


Dagens sanning.. ?


Dagens osanning.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0