Lägga mat!


Hämta barn,laga mat,Hämta barn,laga mat..hämta barn,laga mat, lägga barn..
Laga barn, lägga mat..Va?

Det är full rulle.. Men jag gillar det! Inte en lugn stund, men när man väl sitter där i soffan med en macka och te så uppskattar man det så otroligt mycket mera än vad man gjorde förr i  tiden!
Då va ju största problemet att få tag i en soltid..
Nu där imot stöter man på små saker hela tiden..
-oj då, ska han verkligen ha två olika strumpor till dagis?'
(fem minuter tills man ska vara där)
-Jaaa guu det ska han,svinballt!

-Nej Elton inte......rita på väggen *suck* Jajaj jag har endå aldrig riktigt gillat den där tapeten..
Får hänga upp en ram kring konstvärket!

Mmm..det är grejjer det!
Har nyligen läst massa böcker av Martina hag.. Och det känns verkligen som att det är jag som skrivit! Allt stämmer så bra..
kärleken, humorn,ironin,bristen på sex och allt annat.. Som man får på köpet! Härligt! :)

Jaha ja.. Sitter hemma hos morfar och mormor och ska bara ta steget ut till bilen och åka hem.. Men det är lättare sagt än gjort! Har fastnat här..
Elton har hängt med mormor hela dagen och behöver få komma hem och bada nu!
Så det är bara att börna hem, ska ju endå gå upp kl 4 i morgon bitti!

Jag har myckt i huvet för tillfället..men det ska väll gå över! Bara jobbigt..MEN det är inget att hänga upp sig på..tror jag!


Va rädd om er..*GE DEN STORA KRAMEN*


Always Love// HANNA
 
Sjukt gammal bild, men hitta ingen annan på den här pennsioners datan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0