Dö..då!

Ibland önkar jag att man kunde döda teknik prylar.. Kanske låter brutalt men jag vill!
Har kämpat med den här jävla rishögen till dator i en timme nu bara för att kunna fylla i lite försökringskassan prylar ( vabb)(vuxen)
Men herre guud, dator käpar för sitt liv med sin lilla fläkt.. Somna in då istället för att ge mig falska förhoppningar om att du ska klara det..Hatarn!

Jag vill ha en äpple dator istället..


Idag har jag jobbat som städ tant hela dagen..det är lite sorligt jag vet.. Men men.. kan ju va kul att göra nått annat än att bara klistra etiketter hela dagarna :)
Kännde mig som askungen där ett tag.. Men inte tusan kom det någon prins och rädda mig! Nej nej.. jag fick stånka på där som en annan trasdocka i min anletes svett..Mmm så är det!
Men jag gillar mitt jobb..Faktiskt så har jag inte tvekat en sekund på morgonen när jag ska gå upp..
okej att jag har tryckt på snoooz tretiofemtusen  gånger tills det sätter sig ett yrväder till son bredvid mig och säger..

-Heeeii mamma..
-Heejj lilla hjärtat *med sin snällaste och mjukaste mamma röst*
-heeii mammagumma.. Jejje???
-Va vill du ha jejje nu?? Kl 4 på morgonen??
 
Okej..då är det bara att massa ut sin sega kropp till köket och göra välling!
Man måste även räkna högt hur många skedar man tar så att unge herrn inte blir allt för otålig där inne..
Igår hällde jag ner två skedar kaffe i nappflaskan innan jag upptäkte att det va fel påse..vadå båda påsarna är juh röda och ögonen finns ju inte så dax på kvisten!

Sen när Elton ätit sin välling så ska han ta fram alla sina leksaker och titta på film och göra allt som man gör när man är vaken..han skiter ju blanka tusan i att kl är 4..
En morgon skulle han bada med..Men då fick jag vara vuxen och säga att man badar inte mitt i nätterna!
Det är min kille,,

Mmm..nää gott folk..nu ska jag sova min "skönhetssömn" på en halv madrass och en halv kudde..Och en bäbis som sitter som en ryggsäck på mig! och följer mig i minsta vink.. Oj nu har mamma flyttat på sig,då måste jag följa med! *hasar med'
Kanske inte den bästa sömnen men så otroligt mysigt att det är värt varenda nackspärr!

Va rädda om er!
Always Love// HANNA


Dagens sanning..Sjukt hemlig!
Dagens osanning..Även den välldigt hemlig ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0