BananFlugornas Afton..

Bananflugs Invation..i mitt kök!
Herre gud..bara för att man råkar ta en tugga på en banan och sedan glöma (glömma?) bort att man har det så tror dom att det är fritt fram! Och dom är ju inte två stycken..Nää hela patrullen!
En som surrar runt lite i köket kan väll vara helt okej.. Men inte tretiofemtusen stycken..
Nää dom fick åka damsugare nu på eftermiddagen.. Hoppas inte att dom är så smarta att dom vet hur man ska ta sig ut.. Men det ante mig nu för tiden!

I morse drömde jag att jag va i Usa igen.. Har gjort det massor på senaste tiden..
Jag träffar någon som jag inte känner men tycker väldigt mycke om och vi hänger i Usa och åker runt på massa fina platser och träffar massa folk, sen brukar allt sluta på ica..Konstigt!
Men jag gillar den drömmen.. Jag gillar när man kan bestämma sig för att fortsätta drömma samma dröm även fast man har vaknat!
Jag försov mig i morse..

Och nu sitter jag här efter en lång arbetsvecka (hårt arbetande kvinna)  och kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska spela lite gitarr eller om jag ska macka mig :)..

Imorgon ska jag och Elle åka och bada med mormor.. Eller låt mig säga imorgon ska jag och mormor åka till clarsjön och jaga Elton när han bränner runt på folks filtar!


Va rädda om er!
Always Love// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0