Åhhh..

Heeeeejj...
Jag vet..helt dålig på att skriva men jag ska bli bättre..
Är så himmla trött när jag kommer hem från jobbet att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. Trode liksom att jag va värsta super morsan som skulle orka med allt! Men ikke...knappt att jag vet vart jag bor när jag ska hem! Städa, laga mat,tvätta..? säkert!
 Verkligheten är något annat! Skit i hemmet..disken och tvätten finns ju kvar.. Men Elton där imot skall väll snart ta studenten och flytta hemifrån så jag måste verkligen ta vara på att han är liten! Det är ju inte som förr när man var mamma ledig, då hängde vi ju hela dagarna och busade massor! Ibland kan jag sakna den tiden.. 

Men jag gillar verkligen mitt nya jobb.. Tror inte att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gör nu! Det händer alltid nått skumt! Och stina..Hon är så rolig! Bästa humorn..:) Man blir lite bäng av alla böcker men det är helt ok!
Im a working women..YESS!

Annars då..Jooo vars det rullar på! Måste ta tag i vissa saker bara.. *pust*
Och ja jag ska byta telefon svarare.. :)

Mina nära och kära.. Jag Lovar här med att bli en bättre skrivare

Always Love// Hanna

P.s Hitta massa gammal bilder från fjällen 2005.. Det här är den enda bilden som jag inte har hjälm på mig..
Herre guud.. Jag som tyckte det va lite tufft med hjälm! Hade ju den på mig den hela veckan.. över allt..  Tack kära vänner för att ni inte lämnade mig där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0