Ada..

-Mammma...
-Mamma..??

-Mammagumma...??

-aahh..Elton, vad vill du? (försöker med all min kraft i hela världen att sätta på en kopp kaffe)
-mamis..ada?
-va? Nu?
-Ada?..(Knobbar in i badrummet)
Jaha ja..då va det bara att fylla upp badkaret då, för unge herr Fjune har nämligen bestämmt sig för att bada!

Jag fixade en kopp kaffe, tog med mig gitarren och fyllde upp badkaret.. med massa vatten och babbos..(bubblor)
Sen plaska Elton på som tusan och jag spela och sjöng på toalocket :) Samtidig som jag sörpla i min kaffet..
Bästa eftermiddagen på länge..Lite lagom tajkon så där!
Tråkigt bara att det går åt miljoner med schampoflaskor nu förtiden..
-Meee baboos..
-Jaaa här kommer mer babos.. lyx babos kan man säga Elton..Bed head babos!
Men men vad gör man inte för sin prins..skit i de..jag behöver endå inte tvätta håret förens den 25 augusti :)

Nää nu måste jag äta nått.. En härlig sallad kanske??
Eeehhh..naee Macka och Oby jah!

Va rädda om er..
Always Love// Me


Tyvärr så måste jag pluta så förskräckligt med läpparna då jag lider av en så kallad snus..
Det är nog tyvärr dagens enda sanning..





Nästan exakt ett år gammal bild på Prinsen..Ska  lägga in nya imorgon!
Varför göra nått idag som du lika gärna kan göra i morgon..nää den va dålig!

Nattdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0