Aaaatcccchhooo...

(drar av 40tusenfemhundratjugo nysar på mindre än en minut)

Vart får jag allt ifrån..
Ingen annan är ju förkyld? Jag bara bildar någon egen snuva..som inte smittar andra!
konstigt! Är inte så himla kul när man bränner runt som lotta på bråkmakare gatan och snörvlar hela dagarna! Känns som man bor i en burk.. Vart får jag allt ifrån!
Jag gillar viss typ av förkylning..den som sätter sig på stämmbanden! Ni vet när man blir så sexigt hes och rispig!
Typ som pink...Mmm..det gillar jag!

Annars en helt vanlig dag.. Förutom att Elton va ledsen när jag skulle hämta honom!
Nä'r jag kom in på dagis hörde jag någon liten plutt som grät och roppade på sin mamma..  plötsligt innsåg att det va min plutt.. Hjärtat började slå så där hårt i bröstet, som det nog bara kan göra på mammor och pappor som hör sina barn gråta! Ville bara hitta honom och rädda honom!
Han bara hoppade på mig och gosade in sitt lilla ansikte i min hals.. Och ville inte titta upp! Fyyy..inte kul! Sen satt han som en sugplopp på mig! Man känner sig som världens största svikers! På vägen till bilen tänkte jag att jag skulle säga upp mig och bara vara hemma med min lilla kille..men verkligheten funkar inte så!
Nää det sorliga med att skaffa barn är att man måste lämna bort dom för att kunna ta hand om dom, hur nu tusan det går ihop sig! *suck*
Hoppas det funkar bättre i morgon..

Nu mina vänner skall jag bedda ner mig och sova hela 8 timmar innan det är dax att gå upp..Om jag nu kan sommna med mitt lilla "sovahögtmotsnuvanbyggetillkuddberg"

Va rädda om er!

Always love// Hanna

Jag jag vet att jag gör nått konstigt med munnen och att frillan har sätt sina bättre dagar..men kan inte låta bli att gilla den här bilden..


P.s dagens sanning..SJUKT Fin på långt håll D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0