Gaaahhh...

Ojojoj.. känns som julafton när man va liten.. Det liksom pirrar i hela kroppen.. Jösses! Väntar och väntar på Att Andreas skall komma hem så jag kan börja göra mig i ordning...
Ikäll skall jag nämligen gå ut för första gånen på 1 och ½ år... Den du! Och jag har inte en enda aning om vad man skall ha på sig..eller hur man skall se ut!
Men men Mullan fixa nått ;) 
Vi skall hem till Carro och för festa..(förfesta Gillar) Och sedan skall vi ut.. (UT)

Kom på mig själv förut när jag "packade" väskan.. Herre gud Hanna, så här pinsamt förberedd måste man inte vara.. Det är inte du och Elton skom skall på äventyr.. Nää ta bort plåstrena!
Men vad tänk om jag får skoskav..Eller ännu värre tänk om någon klack går sönder.. Måste nog ta med lite trälim OM nått skulle hända! Kanske ett stormkök och walkitalkes om vi skulle tappa bort varandra.. Åter igen kära mig själv..Ingen skogsutflykt! Bara en helt vanlig tjejkväll!

Åhhhh....
Näää nu måste jag kedjesnusa lite så jag lugnar mig.. Äta nått kanske, annars vet man ju hur det går *slaget 2007*

summan av kanelen.. Jahaaa du säg det du! *nervoo*
Öl..


Always Love// Mullan

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hoppas att du hade en underbar kväll :D Kramar!

2008-09-28 @ 03:37:11
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Lita!

Tack för det underbara mms:et! Det förgyllde hela min dag! Haha jag älskar att han låtsashostar! Hmm undrar vem han fått det ifrån... Har ett minne av en pulka innehållandes två småmulliga flickor åkandes in i ett träd. Ont gjorde det, men inte så ont att tårarna räckte ända hem till Rambodalsgatan. Men för att få sympatikramar och godiset (<--- det viktigaste) var det bara att fejka på =)



Hur gick utgången? Jag kommer hem helgen den 17-19 oktober. Då får vi hitta på nått! Tills dess är det tentaplugg, orka låtsas va vuxen o börja plugga.



Massa kärlek till er! Putt putt!

2008-09-28 @ 18:35:54
Postat av: Lita igen...

Eller var det varm choklad vi skulle få? Gu va gjorde man inte för lite socker... =)

2008-09-28 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0