Catt it åff..

Lägger bara in en snabbis..såhär innan vi skall åka och Handla..

ÖÖuu..jaha då har man gjort det då.. Den där busiga flätan med en mini fläta i..Som tydligen är såå otroligt Modernt..ska väll va ett par uggs till med förstår jag.. Så man ser sådär höstigt ruffsigtbusig ut..
Assåå guuu.. Jag passar inte in, känner mig som den där  hokeyfrillan från 80-talet som inte våga göra nått annat med håret.. Som bara går och väntar på att det skall bli "inne" Igen. Eller som den där gammla avdankade rockern..
Naee får göra en brittan och ba raka av skiten.. Och hoppas på att det växer ut en lite tuff frilla (med tillhörandeuggs)

*suck*

Eller så skite jag it.. Och bara är den där rockiga 80-tals mamman i förorten..Väntade på skivkontrakt! Med snoowjoggis..i uppdaterade lacksvart!

ORKAA.. Catt it åff!

Always Love// Mullan..på topp!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahah knäppis du är fin precis som du är! Alltid lika fin :) Måste ses snart över en kopp the?! Puss pullan

2008-10-28 @ 16:05:22
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0