Kväll...i stugan!

Oj vad tyst och lungt det är nu då..i stuuuaaaan!
Elton snusar och Andreas är ute och åker lite V70...Han har lånat sin fars bil och åker runt lite och lådsas att den är hanns ;) Himlans fin bil...

Och nu sitter jag här och bara vet att jag har så mycket att fixa..men jag orkar bara inte vara super mamma och kalas sambon ikväll! Naaaee.. jag vill nog bara vara Hanna i kväll.. Sitta framför datan och snusa, llyssna på musik och bara glöma alla måsten för en stund! Visserligen är det väldig härliga måsten.. men naee inte ikväll! 
Sitter och lyssnar på  vida la vida med coldplay.. Ojojoj vilken låt! Helt otroligt bra! iNSPIRATIONEN VÄXER..Vill bara ta fram gitarren och sentimentalisera mig bort :) Antar att det kanske är alla höst känslor i kroppen som gör att man blir lite så här..höst murrig! Mysigt juh!


Igår va vi på 65 års kalas..(30 +35) Det va jätte trevligt.. vi dansa och åt massa gott i GODA VÄNNERS LAG!.. Men så plötsligt bara kännde jag att nää... guu här kan ju inte jag vara kvar..min lilla ungeplutt ligger ju hemma hos mormor och morfar och bara är bäst! Jag måste åka hem och titta på honom! Så jag bara drog hem...:) Andreas fick vara kvar och hålla ställningarna..
Det va värt varenda sekund kan jag säga.. Mormor och jag satt på sängkanten en långstund och bara titta på Elton när han sov.. Så himla fin! Hela mitt hjärta bubblar när jag tänker på min fina son... Kärleken till Honom är helt obeskrivlig! Plötsligt blir världen så Underbar..och saker och ting spelar liksom ingen roll längre.. Bara Elton mår bra så mår jag/Vi bra! Obeskrivlit Underbart! 
 
Idag Har vi bara varit hemma hos morfar och mormor och mysat...kollat på film och ätit massa, igen! *fettosoul*
Vi såg himmelens hjärta med Persbrant och Lena endre.. Och jag tycker att jag är såå lik henne... kan inte rå för det men Guu va vi är lika!
Förövrigt en väldigt bra och djup film, om man gillar skådespeleri..like me!

Jahaa ja om man skulle ta sig en natt macka..eller nått annat gott! *igen*

Summan av kardemumman : Vida la vida..med lite ost och kanske en korv skiva?

Always Love // Hanna *den du*




Always Love..

Kommentarer
Postat av: Carro

Så himlans fin bild på Elton :)

Hanna ja har bästa filmen från i lördas :) hahah gulletussan! puss på dej

2008-10-06 @ 23:26:48
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0