Back again..like a hurrican!

Sådär jag.. Nu har jag varit in the studio och sjungit in nya låten.. Sprang iväg förut med vattenflaskan i högsta hugg.. Hoppas på att grannarna tor att jag skall till gymet... ;)
Så jäla kul det är att sjunga! Längtar efter nästa låt redan.. Och för att inte tala om resultattet av denna..ojojo! Back like a Hurrican..Yeh! Skall bli kul att höra vad det blir av den..


I Lördags då..

Ojojoj Det vart verkligen lyckat. Vi Drack och vi sjöng..och så sjöng vi och drack! Jag fick ju naturligtvis checka av det andra brudarna hela tiden för att kolla att jag inte höll på att bli för full.. Och det gick kalas bra! Sen När vi skulle in till stan ballade jag ju natuligtvis ur lite på spånkan. Körde lite stan up..med Allas våran Gulle tussan! Eller hon va ju med mig hela kvällen. Vet inte men när jag är full, då bara kommer hon naturligt! 
Liza du skulle varit med.. *krama*

Sedan flumma vi runt lite mellan krogarna.. Och gu va mycket smått folk det va ute..
Min Gamla granne, han är ju inte mer än 12år..inte skall han springa ute så sent! Tiden går undan! Tantvarning.. Du tjejen ni är äldst där inne..!
-Jaha ja.. 23år och tant eller?

Slutligen infann vi oss på Palace.. Vet inte vad det är men.. Det känns liksom som att tiden står stilla där.. Jag hade ju inte varit ute på 1 ½ år.. Men endå så står samma gubbar i Entren och samma gubbar i garderoben.. Och samma folk i baren. Tiden står still där.. Man kan liksom det där på nått vis! Jaha och där kommer dom..Igen! Hejhej..kul! Skumt! Men förjälla trevligt va det i alla fall..:)

Sedan när jag kom hem så låg mina grabbar och sussa så gött! Lyckorus..Shit jag har en familj! Där ligger dom två personerna som betyder mest av allt i hela världen.. så fina och bara sover :) Och här står jag och är asfull..En klar tia på fylleskalan..
Efter  det åt jag tydligen chips och cocosbollar.. för det låg rester i hela köket på morgonen när vi gick upp.. Sorry!

En helt kalas bra kväll.. Tack flickor!

Nää.. mina vänner nu skall jag bre mig en macka, tänka på livet och skriva cv..

Summan av kardemumman: Tant vi 23.. att man inte kan få föda barn ifred..längre! Föresten fotbollsskorna gjorde sucse..

Always Love// Mullan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är ju bara för bra! Du vet hur man får folk att skratta du! Men nu längtar jag till nästa låt! Håll mig uppdaterad! Ses på stan snart !



Puss

2008-10-03 @ 19:01:25
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Carru

Tack själv gumman! det va kalas kul, bäst på spånkan :) pusspuss love you!

2008-10-06 @ 12:03:30
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0