ångest..

Känns som jag skall spy..som att det är något som sitter i halsen!
I går kväll stod jag och Andreas och borstade tänderna.. och så tog vi fram en sådandär tandspegel så man kan se hur det ser ut där inne bland alla nötter.. Och guuu! Nu har jag ännu mera ångest för idag..
Herr och fru stoorrchhh.. ska nämligen till tandläkaren!
Och jag vill inte... Jag bara vill inte! Andreas kommer flytta till caribien när han får veta att jag har lite att fixa med..
Han står dä med stina stora vita friska tänder och gnäller lite över lite tandsten som inte ens syns..
-Älskling gapa nu då så skall jag titta..
-naaee.. jag vill inte längre, kan själv! Ta du en röd tablett istället så vi ser väm som vinner! (vi hade tävling om vem som bortsat bäst)
Ärligt talat skiter jag i själva besöket.. det är just när man skall gå.. Och måste gå förbi receptionen för att betala.. Uchh! Jag skämms!
-Jahahaa ojojoj..det va inte dåligt du fröken Adolfsson!
-Nää ojojoj..hähääh! Man är väll lite av en små ätare..*skratta bort*

Guuu jag vill inte.. Vi får väll flytta till hus år 2058!
Tror jag skall vacciniminera *dycelexi* mig mot karies...

ORKA!

The sum of the cardemum: Herr och fru storccchh..med eller utan tänder!

Always Love// Tanden!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bara att dra ut! Vad ska man med tänder till...? hmmm!! Lycka till gumman, vill inte veta vad det kosta sen! Puss

2008-10-08 @ 20:28:29
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0