Gyd mårning...

Det är alldelles tyst hemma.. Räven tassar över ängen och morrgon dimman ligger som ett bomullstäcke över åkern..(synd och överdriva)
Grabbarna sussar och jag dricker mitt rykande morgonkaffe..Härligt!
Det va länge sedan jag satt helt själv med min mugg..

Nu är jag nästan färdig med julpyntet.. Så himla mysigt det blir meed alla stjärnor och tomtar.. Nästan som när man va liten :)
Hahaha hemma hos oss fick vi tjata på mamma att hon skulle sätta upp julgardinerna..
Ameee vi kan väll pynta..???
Mmamamamamamamamamamamamamammamamamaamamamamamamam...*hämtar kartongerna i boden*
-Hanna,sofia OCH sara.. Man pyntar inte i oktober.. *argsvettigmamma*

Idag skall vi på Julbord..Så gäddra gott.. Som jag har längtat..! Eltons första julbord.. Och jag vet att han kommer sitta och med senap i håret och skinka i öronen..  Och jag kommer stressa upp mig för att han är för liten för senap och alla vuxna kommer säga.. nej nej..lung lung! Hanna barn ätar skinkmacka.. Elton är lyckligtkladdig och nöjd!
Shit vilket litet busfrö han har blivit..och tänderna med stort gles emellan gör inte saken bättre..
Han skall klättra överallt och ställa sig upp över allt..  Smaka på allt och när man säger ajajajaja Elton så skrattar han tills han kiknar! Det är min unge..:)
Imorse vakna jag av att han stod upp i våran sänga och höll sig i säng gaveln.. Och så drog han tavlan över sängen fram och tillbaka..
-Abaaaaa..
-Abbbaaa..
Va?? ABBAa..vart? Nej för tusan ungee.. En vacker dag sätter jag nog min upp i sängen med en tavla runt halsen.. UNGEE! 
Elton är bäst..På riktigt!

Just det ang min fasta.. Klarade 2 och halv dag.. Vägde mig och hade gått ner ETT HALVT KILO..då sket jag it.. ORKA!

Nää nu skall grabbarna upp..för vi måste köpa en tomte dräkt till fjune :)

Always Love// HANNA

 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fy fasiken vad söt din unge är , sanslöst ... och jag älskar att han kör Zoolander pose på det nedre kortet ... lär du honom säga warregärre också så får han mer än gärna flytta ner till Halmstad till mig och Liza.

2008-11-29 @ 13:29:53
URL: http://tjoub.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heeej längee sedan..:) Lovar ska lära honom säga väregäree..

Tror även att han är en given medlem i delpinerna.. Han har nämligen en delipnerna mössa.. Skall fotta pööjken så du får see :)

2008-11-29 @ 22:23:26
Postat av: Anonym

haha du är ju stört skön Hanna,,sitter & as garvar när jag läser din blogg,,,du skriver så roligt:-D /thess

2008-11-30 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0