BuseFjun Och mamma..

Vi Är huka igen..:( Fast ännu ingen feber..
Hängiga och trötta.. Elton är rosslig och jag har ont i halsen..
Fast Inget stoppar oss från att busa :)
Idag har jag krypit omkring på golvet..
Elton Tycker det är så himla kul när jag gör det.. Han skrattar så han nästan kiknar, eller vi skarttar så vi kiknar...Härligt!
Bästa bebisen..*lycklig*
Och vet ni..ett Gryn till framtand har tittat fram..Så Söööööt, gu kan inte tänka mig Elton med framtänder..Kul! Han kommer nog ha två stora vita framtänder med gles i mellen och krulligt hår!  
Busefjun..
Och så fort man tar fram en banan lyser det i ögonen på honom och så säger han.. -bläblaaaaan!
Busefjun..:)

Annars då.. Joo har kört lite Gi..men guu det passar verkligen inte mej.. Mitt blodsocker sjunker på tok för snabbt.. Blir helt galen. När Elton vaknar vid 5 på morgonen och vill ha gröt.. då är jag ingen bra mamma kan jag säga. Blodsockret nere i tårna och helt arg..
-Elton mamma är bara lite trött..ingen fara *riverhelaköket*
Och Andreas kan ju sticka till caribien och skaffa sig en inföding..tills jag fått i mig mat igen, då får han mer än gärna stanna kvar hos oss :)

Naee..det går bort.. tänkte köra kólhydratdieten... Bara mackor och pasta :) Yeeeh...passar mig pima! mjömjömjöö..


Always love// Mackan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gulliga ni är. krya på er.puss o Kram, toka på dalgången

2008-11-03 @ 18:23:41
Postat av: Anonym

Hejjj toka..:) Tack för senast..:) Ska vi hänga på Tors?? Vi rings..Love// Me

2008-11-04 @ 12:52:18
Postat av: Toka

ja vi kan ta o hänga på torsdag, äta nått gott o bara va. tack själv för senast det va mycket trevligt as always. Vi plinar i luren puss puss

2008-11-04 @ 22:04:06
Postat av: Anonym

Shit vilken fin bild hanni :)

2008-11-05 @ 13:57:16
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: tilla

så himla myysit! jag vill också ha bebis som går med på å gosa med mej!



ses nåt snart?? känns tomt utan dej vännen.

puss love

2008-11-08 @ 23:39:18
Postat av: Anonym

Heyy tilla..

länge sedan.. vi har varit rassliga igen, men nu hoppas jag att vi är på bättringsvägen :) Vi kan väll höras i vecakn? Puss

2008-11-09 @ 17:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0