syntolk..

Syntolk...ala Adolfsson!

Min kära familjen adolfson..

I fredags sov jag och min lill prins Elton hemma i smedby..Andreas va nämligen på kryssning!
Efter en härlig kväll med Adolfssons så bestämde mamma och jag att vi skulle se på en film. Ett Öga rött närmare bestämt!
Jahaa..då ska vi se sa pappa..jag fxar det här! (Han har nyligen köpt ny dvd och måste ju därför visa hur man skall göra) )
Efter en stunds pillande och fixande så kommer filmen igång.. Äntligen! Mamma och jag bullar upp oss i sofan och filmen kommer igång..Myspys!
-Hmmm..skumt sa det va såhär Mamma?!
-Va?! Jaa säger mamma..tyst nu..

Jag tyckte det verkade konstigt..va va ju nämligen någon som berättade filmen...?! Men men kanske bara är nu i början..kommer kanske igång snart!
-Ammehh..mamma det kan j u inte va så här?!
-Det kanse slutar snart..tyst nu!

Så jävla dålig film tänkte jag...nått måste ju va fel! Jag roppar på sofia..Och frågar om det va någon som berätta filmen när hon såg den..
Då börjar Fia asgarva..
Ni kollar ju på syntolk! För blinda! HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAH!
-Sa ju det..MAMMA!

-Pappa det gick ju bra det där..
-Hanna Jag satte på svenska! 
 
Min familj..ojjojojo..!

Sen när vi äntligen får på svenskttal..och satt oss isoffan säger mamma..
-det va bättre innan vi bytte..när hon berätta!
Då somna jag!

Det händer Alltid nått i smedby..Som när mamma tvätta luna i tvättmaskinen! ( Katten) Men det är en annan blogg!
 Nu skall jag försöka komma igång med städandet..har inte lust alls idag! Vill bara mysproppa med min Beppe Gekke! Han har ialla fall fått bada idag.. så himla söt, han tror att han är en fisk då! Som han sprätter med bena!
Bäbis..*LYCKA*
Jajaj...



Summan av kardemumman

Syntolk..kan gillas av 50+are..Majsan då!



Always Love//Mullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0