Korva..

Guu..KORVARNA!

Vilken härlig dag..


Idag så har jag och Eltich (tjockkorven) hängt med  Ejlin och Max-åke...(långkorven)
Vi började dagen med en sväng på stan.. Handla lite skit.. :) Sedan köpte vi lite mat som vi tänkte att vi skulle äta i ¨lugn och ro i solen!  Mamma mys..heter det !
Vi tog spånkan hem med våra korvar och skulle just sätta oss ner och äta..
Då Börja tjockkorven hålla låda..så att långkorven vakna!
Jahaa då  va det bara att mata dom små korvarna då..
Sedan skulle det rapas,bytablöjas, äta lite till,rapas igen..socialas..magknipas och äta lite till!
kORVGäNGET va igång...
Tillsliut efter mycket om och men så fick vi äta vår mat..dock med långkorv på armen!
Ungar.. :)  Härligt!

Vad vore livet utan Bäbis.. Inte mycket kan jag säga!  Allt är så himla härlig nu för tiden!  Vill alltid känna så här!

Nu sitter jag här och väntar på Glenna.. Han är på Bandy! (kul) ! S´kall nog ta mig en kvälls macka för andra gången ikväll!  sedan skall jag krypa ner hos Elton! Nää inte ner i hans spjälsäng, plutt sover i min säng juh!

Summan av kardemumman
Mamma stund i solen..svårt när korvgänget lever Allan!


Always love// Mullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0