KF:arna..

KF:arna! KF= Kattfaan!

Var hälsad..kära Du!

Jaha då sitter man här i smedby med en karl som inte är hemma en unge som sover och två kattjäklar.. Det är inte klokt vad man utsätter sig för! Vad det gäller katterna! Mamma, pappa, fia, sara och maria är nämligen i Turkiet..
Och då måste ju någon ta hand om katterna.. Guuu säger ja bara!
Jag trode att det bara var att ge dom mat. Men nae då! Det ska kamas och gosas! Inte nog med det så måste man byta vatten hela tiden..för dom dricker inte vattnet om det inte är "färskt" 
-Mjauu wää kräkyy!
Ojojoj.. Och det är ett jäddra spring ut och in hela tiden! Tur man inte har katt assåå.. snart drar dom väll in en massa hanar som pinkar omkring i huset! skulle inte förvåna mig!
Luna Hon är tjock och lömsk.. Doris hon är spinkig och har kattdamp..(Stirrig) spinkig är hon för att luna äter upp hennes mat! 
  
Mamma fråga mig för några månader sedan om inte jag kunde bo hemma hos dom när Hela familjen skulle åka till turkiet..
-vaaa..Hanna det kan du väll..Du och andreas och lillvalpen? (färdinansmammarösten) Det är ju bara två veckor?
-Aldrig i hela mittliv..Orka! Jag hatar Katter och speciellt när dom hårar så förbannat!
-Men du..vi har ju rouulovers..
-roller menare du?
-Jaa klädvårdsrullar...
-Nej..vill inte det!
Och nu sitter jag här.. Prata med mamma nyss! Dom har det så härligt!
 -Va kul att vi alla kom iväg, hela familjen..( Jag ingår inte i deras familj..tror mamma) HAhaha!

Jajaja jag får väll härda!

Ikväll har vi hängt med Micke och carro.. Bästa paret i stan!
Det blev lite tacos som vanligt enligt Glenna.. Sedan gjorde jag min berömda pajj!( en näve av lite av varje) 
Vi skulle ha gåttt ut på en långpromenad men kom liksom aldrig till skott..
 Elton plutten hängde med på ett hörn och skratta och skojja!
Han skrattade föresten första gången 16/5 på min syster 18års dag.. Va så himla härligt att höra! Hela jag liksom
fylldes av lycka.. Bästa bäjjbin!

Nää skall jag valla in katterna och byta deras vatten..
Imorgon skall jag power walka innan frullen.. så jag kan bli en jävla MILF någon gång! 
 
Summan av kardemumman..
Vad gör man inteför sin mamma..det finns ju roulovers..( Roller)


image20
Always love// Mullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0