Hej..igen

Äntligen..



Äntligen så har jag skaffat en blogg.. som man tydligen skall ha nu för tiden :)
Jag har faktiskt haft en blogg en gång i tiden. Fast då hette Dagbok på lunar.. Om det nu räknas!

Jahaa..ja! Då kör vi! Välkommen till min Blogg..


Guu så skönt, idag sov jag ut! vakna hela halv 9, inte illa, brukar få gå upp vi 7 halv 8.. Min lille prins vill nämligen aatt jag skall gå upp då. Han vill sitta i sin babysitter säger han.. Och titta på mig när jag äter min havregryns gröt!
-Wääää upp då mamma pallar  inte att ligga här längre, måste snacka med mina polare i babysittern..blåbjörnen och bollen du vet..wääää Uppp då! Jag vill skratta när du säger MMMMMmmmmmm..va gott med grööt elton på bäbisspråk!
Mamma mamma upppppp....
Efter en stunds "stoppa in napp som är svår att hålla kvar i munnen"  så går jag tillslut upp...Och äter min havregrynsgröt med Äpplemos. För att sedan se min älskade son somna i sin babysitter..

Brukar sitta och titta på honom när han sover, han är så fin... Tänk att han har varit i min mage,tänk att han är min son..MIN SON, JAG HAR EN SON! I bland så fäller jag en lyckotår..för han är verkligen det bästa jag/ vi har..


Dagarna går så fort nu för tiden..Men dom säger ju att Tiden går fort när man har roligt..det kanske stämmer?!  Känns som Elton föddes igår, fast att han alltid har varit hos oss. konstigt!

Jaja nu skall jag bre mig en macka med ost,skinka och gurka..sedan skall jag vänta på att andreas skall komma hem.. Vi skall nämligen se på film. Eller jag ska göra ett ärligt försök att se på film med andreas..mer än 10 min. Jag ska nog ta mej tunsan dricka 12 koppar kaffe till mackan så att jag inte kan somna till filmen..Men då sover väll inte lillprinsen nått i natt..´men det kan ju va trevligt att äta Havregrynsgröt med äpplemos hela natten och säga Mmmmmmmmm... va gott Elton på bäbisspråk!

Summan av kardemumman..
Tiden går snabbt när man har roligt...och så himla kul som livet är nu har det nog aldrig varit
.. :)

Always Love

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-06-30 @ 22:57:21
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Va söööt han är!!^^ Förstår att du sitter och tittar på honom, måste kännas underbart!:)



Ha en toppenbra dag imorron!

2008-06-30 @ 22:57:48
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

sööööööööt bäbis!! :D

2008-06-30 @ 22:59:16
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0