99..

Jag Är Sååå 99-2000

Herre Gu.. kom  på nått nytt nu kära mig själv.
Det funkar inte med mörkt undergår längre..
Som Min syster sa:
-Hanna det är ute med mörkt underhår..
-Va är det? *ipanik*
-Aaahhh..eller det är du och några få fjortisar kvar..
Min syster är 15 år att tillägga..

Jahaa då skall man komma på nått nytt i färgväg.. Har tänkt hela dagen!
Goth svart..
svensson slingor...?
Eldigt rött? Naee är för Ohet för det..
Heltblont? Som endå blir Helgult?
Kanske skall klippa mig kort, i någon busig sommar frilla..( Det blir Tantkrull)

Aeehh..känner mig inte trygg alltså! Men å andra sidan så kanske det är dax nu..att ta steget att bli mörkhårig?
Våga..Vinna respekt som brunett.. HAHHA!
*SUCK*
Pratade med min kära Mamma om problemet.. Men det skulle jag inte ha gjort..
-HANNA... ( med bestämd ton) Va håller du på med? inte skall du bli brunett? Kommer inte på frågan!
Försökte med Andreas med..
-Älskling det blir inget..( med Mansgriston)

Nähee..*förvirrad*  Tillslut va jag så desperat att jag fråga Elton..
Ska Mamma vara brunett? Skaaaaaaa mamma vara brunett? JAaaa Ska mamma vara brunett...( MED BÄBISSRÅK)
-wwwwwääääääääääääääääääääääääääääääääää *gapskrik*
Näeee.. Elton vill ha sin kossemamma blond... ( För Han va ju inte hungrig eller så)
Och då bestämde jag mig..

Jag Skall alltid VARA blond! Och jag skall altid ha mörkt underhår..Även om det är såå 2000 När jag är 60år!
Det är jag och stans HELA fjorts samling.. Vi ska stå upp för Det mörka underhåret!
(vad håller jag på med)

Kanske skall ta och starta en förening... Vi Som vågar!


Summan Av kardemumma..

Våga vara dig själv..Även fast du är såå otroligt omordern!




Always Love / Mullan eller naee..fjortismullan


P.s När är det fika? D.s



Världens största KRAM till motej lita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0