Länge sedan..

Hej..Det va verkligen länge sedan!
Det här är nu mera min Blogg.. var tvungen att göra en ny! Glömde bort lösenordet 4 gånger och tillslut så sket dom i att skicka ett nytt! Hähähäh..
Känns som det är massa jag missar att skriva om nu..men kaske gör en sumering av Em,dop,bilen,midsommar, livet som mamma ledig och Allt!
Men nu är jag här igen :)

Ikväll så har Jag, mamma och fia suttit ute och mysfika! Vi tände ljus och tina massa Goda kakor från Eltons dop..
Så himla härligt att bara sitta och prata massa gammla minnen..
Åh.. som när Sara var liten och vi fråga henne om hon hade någon kille på dagis..

-sara har du nån kille?
-Ammee..Jaa?! *Hes och helt självklart*
-jasså vem då?
-Ameh..gutta klint *Gustav klint*
 
Det va himlans kul..

Nää Shit är inte på blogg humör känner jag.. måste krypa ner hos mina prinsar istället!
 Bombar med lite bilder istället för att kompensera de X antal veckor jag missat att skriva om!


Summan av kardemumman..
Lev livet som inte passerar revy..tyvärr!

 
  

 
  Mina Prinsar ::


Always Love// Mullan

Kommentarer
Postat av: Carru

Bästa bilden på dej o din mamma :) haha

2008-10-06 @ 23:29:01
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0