Ska vi..

Ska vi eller ska vi inte..
Vad händer sen? Och vad händer sen sen om vi gör..??
Körkort??
Jobb??
Karriär..(Överskattat vilja vara nått mer som man endå inte märker av när man är där)


Jag vill verkligen ha en stor familj..massa ungar som springer omkring och snorar,tar varandras grejjer och kryper upp i våran säng när vi skall sova!
Jag vill att det skall hänga en pankaka i kökslampan och en torr macka på bilbanan.. Russin i sängen och smulor i soffan! Stort rött hus och en hungrig karl..ah på både mat och kärek då ;) Jag kanske till och med vill ha en hundjävel.. som måste rastas hela tiden..:) Det är mitt liv..
Men ska man köra på bara eller måste man vänta.. Vänta på vad? Att huspriserna stiger och äggstockarna ruttnar?
inte vet jag..
Jag vet bara att jag behöver ett körkort..det är verkligen ett måste... Hur skall jag annars kunna åka och bada med mitt compani??

Mitt i allt, över allt men den då ingenting..


Always love// HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0