35+..BF..

Shit.. tror jag håller på att bli gammal..
det smyger sig på ibland..
Som igår när jag och Andreas skulle åka och handla (Elle är hemma med faffa och fammo)
Han drar på VÄRSTA VOLYMEN i bilen så hela baksätet bara darrar.. Känns som jag sittar i en marsagestol...
-Men Guu älskling va högt du spelar.. Jösses
-ah..basgången är fin i denhär låten..
-Jaha ja, det säger du! Joo åååuuu, nu hör ja..*?*
-Nää nu får du sänka när vi åker in på parkeringen.. kan ju höras ut!
-älskling det hörs inte ut..
-Nähee..*DARRRRDARRR DARRR*

När vi ska hem..

-Men guu va snabbt du kör..
-Älskling är det du  eller jag som kör..????
-Jaa du det kan man ju fråga sig..
-Ligg inte så nära den andra bilen..
-HANNAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
-ameehh..det är stressande för bilen frammför..*VETA*


Ahhh..och så höll det på.. Jag håller nog på att bli en tant..eller i alla fall en medelålders..
Medelålders eller inte..BRA JAG INTE BLIR EN BF..Bitterfitta!
våga vägra BF..
Eller alltså lite bf är man väll alltid.. Och den possitiva själ som inte känner sig träffad kan ju höra av sig..

Ses U later Bfs!

35+..kanske vem vet??
Always Love// Mullan margareta 35+..

Kommentarer
Postat av: Lita

BF 4 ever! Snart kommer jag hem, då ska hänga hoppas jag! Minipluttens första jul! Stoooort! Hoppas ni mår bra! Putt putt!



P.s. DU gjorde min dag på Ullared också. Morsan och jag bråkade typ hela tiden, då hon tror hon vet vad jag tycker om. Till 90 % gör hon inte det, men så tar hon fram ett par gardiner jag gillar och hon blir helt dyngnöjd a la "Vad var det jag sa". Farsan pallade 10 minuter inne på Gekås sen stod han utanför och väntade på oss. Och det var hans förslag att vi skulle åka dit! Så att träffa dig var underbart =) Och ja just det, på vägen hem körde morsan åt helt fel håll i 45 minuter och blir skittjurig för ingen sa till henne hur hon skulle köra. HAHAHA!

2008-12-03 @ 08:37:45
Postat av: Hanna

Hahahaa... guu mammor.. dom tror att man är 15 och gillar allt som man gilla då..orka! längtar tills du kommer.. då tar vi en he dag på riktigt! jag vill festa med dig med juh! nej jag mena Fetta..fata lita tror ja mörda en tjej..kasta ner na i strömmen..ledsenpåfyllan



call mee..or i call you..LOVE LOVE!

2008-12-03 @ 10:36:27
Postat av: jenny

Gud va du är rolig, tur att inte jag satt i den bilen, haha. puss på dig vännen.

2008-12-03 @ 16:25:36
Postat av: Hanna

HAhaha..Ahh du den resan klarede jag knappt av.. Ses i morgon på carbonara lala hanna..BAMSEEKRAAM

2008-12-03 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0